mandag den 11. januar 2010

Fra samme IP nummer kommer adskilligt andet fra andre navngivne

martini-a
marta@hotmail.com
194.255.124.245


Nogen er kommet helt galt afsted med at forstå og fortolke meget simple oplysninger. Hvorfor ikke holde jer til noget, som i bedre kan finde ud af? Noget mere simpelt som at snakke om vejret. VI fik jo vores første hvid jul i 14 år:)




Kære Ingrid,
som du også ser, så har personen bag udtalelserne fjernet mit indlæg! Det er yderst frækt gjort. Dermed er min eksistens færdig på denne blog. Hvor skamfuldt og sikken et lavt niveau. Og hermed også bevist, hvor useriøst vedkommende er. Sådan er det jo, når man ikke kan komme med faglige argmenter, ja, så man man virke frækt! Det tager jeg fuldstændig afstand fra, og opfordrer dig til at blokere for denne person.
bh
L.A





Leo:
Jeg er fuldstændig enig med dig. Hvis ikke vi skal have tillid til så mange kompetente mennekser, der samarbejder seriøst om nutidens største udfordring, nemlig den globale opvarmning, ja, hvem skal vi så stole på? Jeg spørger bare. På den anden side må du jo også vise lidt respekt for hvad andre skriver.
Ingrid




Jeg må skuffe dig og sige, at det er jer der er galt på den. CO2 indholdet er fuldstændig rigtigt. Den har netop været altafgørende faktor i hele processen. Så du tager fejl i det du skvier med, “fejlagtig korrel.anal. co2..” Måske kunne man godt have lidt tillid til systemet, da det ikke er alle og enhver der sidder og skriver de rapporter og aftaler, og mon ikke at der er mere indhold i deres materialer end dit useriøst indlæg.
Mit nyrtårsønske. Nogle kvalificerede indlæg inde på de forskellige blog-sites, i stedet for at folk fyrrer alt muligt useriøst af!
vh
L.A




Ingen kommentarer: