fredag den 11. september 2009

Efter en pause igang igen

Privat: Do not republish – contact support – Saa fremsættes der hede ønsker om min snarlige udslettelse af fremmede, igen


Dødstrusler – jeg har aldrig rigtig forstået det med at true med drab.
Er det ikke dumt?
- vedkommende må forestille sig, at dødstrusler øver indflydelse på min gøren og laden, ellers kan det kun være almindelig dumhed. Jeg kan oplyse at denne indflydelse er en ren illusion.
Min opfordring til andre, der får lignende famøse trusler og drømme tilsendt skal lyde :
Teksten skal offentliggøres i entry med navn, e-mail-adresse og hjemmesideurl om muligt. Og medtag gerne kommentarer der kan belyse baggrunden.
Dette er vigtigt, fordi søgemaskinerne fanger disse entries og eksponerer de formastelige.
Jeg har siden 4. marts 2008 måtte fjerne 2-5 kommentarer dagligt, fordi de var almindelig idiotisk sludder eller direkte truende – men klart afsendt af samme person. Det startede da jeg smed en besøgende af min blog, fordi han ikke kunne udtrykke sig høvisk og intet kendte til emnet, som han agtede at belære mig om, såkaldte rentefrie lån. I en af kommentarerne skulle jeg stille træskoene. Den lagde jeg på nettet og lod den stå indtil efteråret 2008, hvorefter jeg slettede den, fordi der da var en længere pause i de idiotiske og truende kommentarer.
Her er den så igen i et kort uddrag med samt mange flere fra Ismail Yalcin:
“ved du hvad, du er den største mongol jeg nogensinde har haft forbindelse til.
Hvis ikke dit formål var at blive set nogle steder, så havde du henvendt dig til politiet, hvis du virkelig følte dig truet af nogen. Åbenbart har du prøvet at blive truet på livet mange gange før, og derfor opfatter du alting som en trussel på livet. Du må gå til en psykolog med det. Det har du virkelig brug for.
“At stille træskoene” er absolut ment som at du nok burde gå pension, for du er ikke værdig nok til at undervise nogen steder overhovedet. det er min klar mening om dig. Og “at stille træskoene” var akkurat skrevet i forbindelse min mening om dig som underviser. Læs lige det igen.
og at jeg “skulle finde andre metoder”, det var også præcis omkring det, at jeg virkelig fortrød at jeg blev ved med at svare tilbage til dig. Jeg nævte flere gange, at det var nok bedre at jeg talte til væggen til venstre for mig.. men alligevel ville jeg skrive en sidste kommentar/svar, i håb om du måske fattede en brik. JA, det gjorde du så, du fattede det akkurat som du selv ønskede det.
mit navn er rigtigt, ismail yalcin. jeg bor i odense, og studerer jura på syddansk universitet. men mere behøver jeg ikke at give. Jeg anbefaler dig snarest muligt at henvende dig til politiet, eller i modsat fald vil jeg gøre det, for det du gør er bund-niveau. Jeg skammer mig virkelig meget over at være kommet i kontakt med en som dig…”

—————
Hans adresse er:
Søhustoften 79 st.20
5270 Odense N

—————
du er for klam sonia.
typer som dig har vi også brug for— fot at skabe balance. For hvis ikke der eksisterede typer som dig, ville der være ubalance.
godt du er til.
og nu må du virkelige skride til det nærmeste lokum, hvor du tilhører.
din hjernedøde mongol. Hvis du virkelig føler dig så meget truet over det jeg skrev, hvorfor i alverden løber du ikke til den nærmeste politistation?! jeg har helt fra starten af holdt mig til emnet om renter, men du har ihærdigt forsøgt at få mig ned i det her niveau, hvilket også lykkedes dig. Jeg synes stadig du skal stille træskoene, for du er ikke værdig til at undervise nogen steder. Og finde andre metoder, ja.. jeg mente at jeg kunne forsøge at forklare dig det på andre måder, så din lille hjerne kunne forstå det. Men NEJ, jeg opgiver. Du er formentlig ældgammel, og har formentlig en fast mening om alt, og din mening er nok umuligt at rykke. Men som sagt. Typer som dig har vi også brug for. OG hvis man er en svækling som mig, så falder man i din fælde. I din klamme fælde. For jeg kritiserer mig selv grænseløs. Fordi jeg faldt i din fælde, og fortsatte med at skrive med dig, selvom du virkede som en ægte mongol, og jeg håbede forgæves at jeg kunne komme frem til en dialog med dig. Og jeg ærger mig over, at jeg ikke hellere valgte at diskutere med væggen i stedet for.
Men som du selv nævner, du er blevet truet på livet flere gange, og det undrer mig slet ikke. Du er ikke ud på at diskutere eller noget. Du er kun ud på at dele din ensomhed med andre på cyberspace. Fordi du formentlig ikke har nogen omkring dig. Jeg har kun ondt af dig. Og mit største ønske for dig er, at du skulle holde op med at undervise. Det er virkelig urimeligt, at en person på dit niveau stadig har lov til at gå rundt på skoler.
ismail

—————-
Ismail Yalcin er fylder 33 år i 2009. Fødselsdag: 250776 – Ismail Yalcin
—————-
Fra Halal-laan temmelig morsomme, 2008/06/15 at 1:56 AM
du er for klam sonia.
typer som dig har vi også brug for— fot at skabe balance. For hvis ikke der eksisterede typer som dig, ville der være ubalance.
godt du er til.
og nu må du virkelige skride til det nærmeste lokum, hvor du tilhører.
ismaill

—————–
Fra Halal-laan temmelig morsomme, 2008/06/15 at 1:49 AM
ismaill | dfdf@sol.dk | IP: 80.198.58.91
Ha ha ha. (fremhævet og kursiv er mit) Nogen har fået brede smil. Åbenbart skal der ikke meget til for at få folk til at smile. Folk, der alene eksisterer på nettet, fordi de ikke har andre sociale netværk, eller en eneste levende person omkring sig, ud over deres hund eller kat. Det er også fint med mig. Folk, der søger opmærksomhed og anerkendelse på cyberspace. Og desparat angriber alle og enhver. held og lykke makker. jeg er ud.
—————-
Seneste modtagede kommentar: Comment af sonia-pik — februar 22, 2009, 12:05 pm
SUT MIN PIK SONIA
JEG HÅBER DU DØR SNART
JEG HÅBER DU BLIVER SLÅET IHJEL AF NOGLE UDLÆNDINGE
HAHAHA DIN PIKSUTTER
er sendt fra e-mail-adressen: sonia@sutminpik.dk med en url: http://www.soniapiksutter.dk,
sidstnævnte virker ikke.

En kommentar til kommentaren på samme entry:
“Jeg fornemmer klart en halal-lån interesse her, og der har vi karriere- og adresse-forløbet på plads. Det er så nemt med uddannelsesinstitutionernes oplysninger.”
To søgeord, ’snarlige udslettelse’ og allerede nr. 1 på Google:
Søgeresultater
Saa fremsættes der hede ønsker om min snarlige udslettelse af fremmede, igen. Gemt under: Arabization, Crimes, Culture, Danmark, Demographics, Dhimmitude,
danmark.wordpress.com/2009/02/22/saa-fremsættes-der-hede-ønsker-om- min-snarlige-udslettelse-af-fremmede-igen/ – 1 time siden – Lignende sider
Først var man dog fra den kant parat til at begræde israelernes snarlige udslettelse under de arabiske krige. Da det endegyldigt mislykkedes for Gamal Abdel
monokultur.dk/2009/01/14/hamas-under-pres/ – 39k – Cached - Lignende sider
I stedet bliver familieidyllen hurtigt slået i stykker af en meteorstorm, der varsler dinosaurernes snarlige udslettelse. Resten af filmen er én lang
www.laserdisken.dk/html/list_tekst.dna?listen=bd-uk&BOGSTAV=D – 70k -Cached - Lignende sider


Ingen kommentarer: