fredag den 11. september 2009

Sådan begyndte truslerne


Var det mon noget Søren Pind eller Villy Søvndal kunne hjælpe mig med?
“…Og håber så meget på, at der intet svar kommer, ellers må jeg finde andre metoder…”
“…Du er fuldstændig kommet galt afsted makker. Jeg synes måske, at du skulle begynde at stille træskoene..!…”
—————————————–
Allerede i begyndelsen af 1990-erne fik jeg telefonopkald med: “Du ikke leve, du dø.”
Tredje gang han ringede bad jeg ham komme inden kl. 19.00 den pågældende dag, så han kunne få en kugle i panden. Ikke efter kl. 19 fordi jeg var inviteret ud netop den aften. Det hjalp.
Sidenhen blev det meget, meget værre f.eks. under det aflyste EU-topmøde i København, hvor alt politi i Jylland var tilkaldt. Da foregik det bl.a. udenfor i 5 dage i træk.
Det bliver en livsform, som man forbereder sig paa.
Min sidste kommentar (nr. 16) til Ismail Yalcin den 10. marts kl. 23:54 på http://danmark.wordpress.com/1006/11/19/halal-laan-temmelig-morsomme/#comments:
“Kommentar til én enkelt ting:
Jeg har grundigt redegjort for den asymestriske behandling af renteindtægter og renteudgifter her til lands.
Men du fatter det tilsyneladende ikke, at sådan har politikerne indrettet det, selvom det er sindsygt. Jeg har ikke ansvaret for hverken politikerne eller for ‘man’. …Herefter vender du tilbage til det alment kendte obligationsmarked. Det har ingen relevans.
Vi kunne let have realrenter i lånetransaktioner på 3-4 pct. (der ikke slår nogen af pinden), men det forudsætter ærlige politikere, hvilket jeg har redegjort for i alle detaljer andet sted på bloggen. Der har aldrig været andet end kapitalistiske samfund. Begrebet stammer fra Karl Marx, der bl.a. havde misforstået den internationale arbejdsdeling, selvom den var blevet behandlet videnskabeligt næsten 100 år, før han skrev DAS KAPITAL. De såkaldte ‘ikke-kapitalistiske’ samfund har vist, at de både beslaglægger og også opbruger langt den største mængde kapital pr. produceret enhed. DU KOMMER LANGT OMKRING OG LIGE VIDT. ÆRGELIGT.
Mig skræmmer du ikke med dine trusler.
Ja, vi kender retorikken og dens oprindelse:
“finde andre metoder”
“jeg synes måske,.. stille træskoene”
Hvad du håber interesserer mig ikke en døjt, og det er en latterlig måde at argumentere på i vestlig forstand. Sådan er det.”


Ingen kommentarer: