fredag den 11. september 2009

Hvorledes vil politiet mon gribe en saadan sag an – hvis de har tid?

Fremsat februar 22, 2009

Hvor uintelligent kan man være


Forestiller vi os at Sonia forsøges myrdet eller rent faktisk myrdes, hvor vil politiets efterforskning mon så blive sat ind?

Kunne man forestille sig, at det ville være usædvanlig dumt af en mordtruer at oplyse, hvilken nationalitet man stammer fra, hvilken lille by man boede i med sin familie som ung i Danmark, hvilket usædvandlige efternavn man har, hvilket studium man frekventerer i f.eks. Odense og endelig ens fødselsdato og fødselsår?

Hertil vil jeg svare JA. Uden at vide det, vil jeg tro politiet straks tager til hans nuværende bopæl/opholdssted efter et par telefonopkald. Uha, det kan være i omgangskredsen, der skal søges dernæst, men den er begrænset en del allerede, vil jeg hævde.

Har man nu samtidig valgt et studium, der forudsætter straffri vandel, for at man kan udøve sit eventuelle hverv sidenhen, såfremt det måtte blive aktuelt, så vil jeg kalde det endnu mere stjernetosset, hvis man ikke allerede påtænker alene en karriere som terrorist.

Er det mig der tager fejl i min rystende nervøsitet behørigt under angstens sved?

Dødstruslerne og de hede ønsker

1. eksponering af dødstrusler, som jeg fjernede igen, men nu re-etablerer i tid og sted

Disse kom fra:

Ismail Yalcin

Søhustoften 79 st.20
5270 Odense N

Ingen kommentarer: