fredag den 11. september 2009

Uvidenheden og anti-civilisationen længe leve, men ikke her

· v Ved du hvad, du er den største mongol jeg nogensinde har haft forbindelse til.
Hvis ikke dit formål var at blive set nogle steder, så havde du henvendt dig til politiet, hvis du virkelig følte dig truet af nogen. Åbenbart har du prøvet at blive truet på livet mange gange før, og derfor opfatter du alting som en trussel på livet. Du må gå til en psykolog med det. Det har du virkelig brug for.
“At stille træskoene” er absolut ment som at du nok burde gå pension, for du er ikke værdig nok til at undervise nogen steder overhovedet. det er min klar mening om dig. Og “at stille træskoene” var akkurat skrevet i forbindelse min mening om dig som underviser. Læs lige det igen.
og at jeg “skulle finde andre metoder”, det var også præcis omkring det, at jeg virkelig fortrød at jeg blev ved med at svare tilbage til dig. Jeg nævte flere gange, at det var nok bedre at jeg talte til væggen til venstre for mig.. men alligevel ville jeg skrive en sidste kommentar/svar, i håb om du måske fattede en brik. JA, det gjorde du så, du fattede det akkurat som du selv ønskede det.
mit navn er rigtigt, ismail yalcin. jeg bor i odense, og studerer jura på syddansk universitet. men mere behøver jeg ikke at give. Jeg anbefaler dig snarest muligt at henvende dig til politiet, eller i modsat fald vil jeg gøre det, for det du gør er bund-niveau. Jeg skammer mig virkelig meget over at være kommet i kontakt med en som dig.
jeg har ikke gjort andet end at forholde mig til emnet, det var digselv, der gjorde det til noget personligt, og jeg gjorde ikke andet end at skrive om emnet.
jeg mener stadig at du skulle stille dine træsko.
og jeg mener stadig at jeg må gøre brug af andre metoder, og min næste metode er, at jeg vil kalde mig for jordens og rummets største spade, hvis jeg nogensinde skriver tilbage til en spade som dig.
Og til allersidst.. du snakker noget om “velkommen til kulturchokket” .. ja, du har ret. Inden jeg kom til Danmark, har jeg læst i Tyrkiet og boet der flere år. OG da jeg så kom tilbage til Danmark, var det virkelig noget af en chock. jeg benægter det ikke. Da jeg startede folkeskolen, så jeg elever med øreringe, og de havde benene op på bordet, og kaldte læreren med fornavn og slog prut og bøvs i timerne og alle grinede af det, og vi fik nogle af lærerne til at græde og forlade lokalet og nogen måtte “stille træskoene” pga. mobning af eleverne. Og her snakker jeg om 7.klasse. Det var virkelig en chock for mig.. Og der er hundredevis af andre eksempler jeg kan nævne. Nu er det flere år siden. jeg har vænnet mig til det.. Jeg sætter stor pris på de danske værdier. jeg vil gøre mit allerbedste for at blive en del af det danske samfund, og jeg har altid ydet mit bedste for at kunne bidrage til det danske samfund, og vil blive med at gøre det sålænge jeg lever her. Samtidig vil jeg bevare mine egne værdier, som min religion og kultur og histori. Men det vil ikke holde mig tilbage på, at jeg desparat og intensiv vil blive ved med at lære om de danske værdier og tilegne mig dem.
MEEEEEEEEEEENNN… sålænge vi har fordomsfulde snæversynede, fastbesluttede, konservative og destruktive mennesker som dig, så vil processen tage længere tid, om ikke andet den vil gå den modsatte vej. Sålænge vi har personer som dig, så vil sandsynligheden for at vi får terrorister i Danmark større end vi får ministre eller højtuddannede personer med anden etnisk baggrund end dansk. Du er virkelig til skade for det danske samfund.
MIG får du ikke i din fælde, det er jeg alt for fornuftig og smart og klog til. MEN kære ven, jeg kender også til en del mennesker her i det lille Danmark.. Mennesker som meget nemt kan hoppe i din fælde.
du er skadelig. for dig selv og for dine omgivelser, og for Danmarks fremtid.
Jeg har kun forståelse for at du er blevet truet så mange gange, som du selv nævner. En person af din karakter kan kun være tiltrækkende til konflikter og trusler. Mit råd til dig er: vær lidt konstruktiv.
og det var ordene fra mig. Mere får du ikke fra mig af. Jeg vælger stadig at tale til væggen her til venstre for mig. Det er nu 3.gang jeg gentager det… Og denne gang mener jeg det også. OG næste gang du bliver truet på livet, så henvend dig til politiet. Tænk, hvis nogen gjorde alvor af deres trusler! Lovene er der for at blive brugt, og ikke for at de skal fylde i paragrafferne.
ismail yalcin
· Du er den største mongol jeg nogensinde har set og er kommet i kontakt med din hjernedød svin.
sådan en klam ko som dig er virkelig en grim oplevelse.
jeg har kun været ind og kommentere vedrørende halal-lån, og har altid understreget at jeg kun forholdte mig til emnet, hvorimod du selv blev ved med at være personlig. Åbenbart har du behov for at blive set, nu er du blevet set. og håber du så lader folk være i fred.
åbenbart har jeg fuld forståelse for at du gang på gang bliver truet. Jeg vil da heller ikke holde min mening tilbage med, at jeg virkelig håber at nogen gør alvor af deres trusler en skønne dag. Men JEG HAR IKKE TRUET DIG PÅ NOGEN MÅDER DIN SPADE.
jeg anbefalede dig “at stille træskoene” det var ment som at du skulle gå påå pension. og droppe med at undervise, for det er du ikke værdig nok til.
at jeg skulle finde andre metoder, det var OVERHOVEDET ikke i nærheden af at true nogen på livet. AT DU NETOP kunne komme i tanke om netop det, viser ALENE, at du søger konflikt. men mig kommer du ikke i konflikt med.
hvis du virkelig har følt dig truet på livet, så beklager jeg, og anbefaler, at du går til politiet, for det er strafbart at true nogen på livet. Mit nanv er det rigtige navn, jeg bor i odense.
Men hvor skammer jeg migselv over, at jeg ikke valgte at gøre brug af mine andre metoder noget før, og det var virkelig aldrig meningen at skrive til dig igen, og jeg havde allerede fortrudt det sidste gang….
men hvis ikke du er en hjernedød nar, der havde behov for opmærksomhed, så havde du løbet over til politiet, og IKKE råbet som et svin herinde på cyberspace..
men folk som dig skal også have lov til at eksistere-..- ellers ville livet være alt for kedeligt.
nu synes jeg bare at du skal rende ad helvede til.
Mig får du ikke påå din krog længere.
fede nar

--------------
Bare kom:

Ingen kommentarer: